.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فلاح رئیس ستاد روحانی در ایام انتخابات ؛
استفاده از عناوین‌ ستاد انتخابات دیگر وجاهت قانونی ندارد
شمال نیوز: با وجود اینکه یک ماه از برگزاری انتخابات 24 خرداد گذشته اما برخی افراد هنوز از عنوان‌هایی که در ستادهای انتخابات داشتند، استفاده می‌کنند.
استفاده از عناوین‌ ستاد انتخابات دیگر وجاهت قانونی ندارد

یک فعال سیاسی مازندران در انتخابات 92 گفت: استفاده از عنوان‌های ستاد انتخابات، در حالی که انتخابات به پایان رسیده است، وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش شمال نیوز ، ربیع فلاح اظهار داشت: با وجود اینکه یک ماه از برگزاری انتخابات 24 خرداد گذشته اما برخی افراد هنوز از عنوان‌هایی که در ستادهای انتخابات داشتند، استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌های ستادهای انتخاباتی نامزدها، ویژه همان ایام انتخابات بود، تصریح کرد: بعد از انتخابات، اعضای ستاد تجلیل شدند و کار ستادهای انتخاباتی هم پایان یافت.

فلاح که در ایام انتخابات ریاست جمهوری، مسئول ستاد حسن روحانی در مازندران بود، ادامه داد: با وجود اینکه بارها اعلام کرده‌ایم این عناوین، دیگر کاربرد ندارد اما همچنان شاهد هستیم که برخی افراد به این تذکرها توجه نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از عناوین ستادهای انتخاباتی، بعد از پایان زمان انتخابات، رفتار مناسب و پسندیده‌ای نیست.

به گزارش فارس، فلاح با بیان اینکه از زحمات همه افرادی که در انتخابات به نوعی، ایفای نقش کردند تشکر می‌کنیم، گفت: تقاضا داریم افراد از این عناوین استفاده نکنند تا تکرار این موضوع موجب به وجود آمدن دلخوری نشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 تير 1392
در فريدون كنار يك عضو ستاد روحاني ... زماني كه مادر نجف نژاد (نماينده مجلس) فوت كرد آگهي تسليت پخش كرد و خودشو به جعل نماينده ستاد روحاني در فريدون كنار زير پيام تسليت معرفي كرد!
نا شناس 1 مرداد 1392
ایشون رئیس ستاد بودند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.